همنورد

کوهنوردی

همنورد

کوهنوردی

مسافری در اتوبوس

 بعضی وقتا دیدن بعضی از صحنه ها خیلی رو ادم تاثیر می گذاره و بدیش اینه که هیچ کاری هم از دستت بر نیاد که انجام بدی در حالی که عمیقا دوست داری یه کاری برای طرف بکنی شاید در حد این که بتونی دست طرف رو بگیری و همراهش اشک بریزی ولی حتی این و هم نمی تونی انجام بدی ... 

 سوار اتوبوس شده بودم روبروم خانمی چادری نشسته بود صورتشو نگاه نکرده بودم به بیرون خیره شده بودم و غرق در افکار خودم بودم آفتاب از پشت شیشه به صورتم می خورد و در این سرمای صبحگاهی زمستون بسیار دلچسب بود ، گاهگاهی صدای نفر کناریم رو می شنیدم که با دوستش حرف میزد ولی توجه ای بهشون نداشتم و افکار خودم و دنبال می کردم و دنبال راه حلی برای مسئله ای می گشتم ، نگاهمو از خیابون برگردوندم به داخل اتوبوس که در یک لحظه با نگاه همون خانم چادری که مقابل من نشسته بود تلاقی کرد که ای کاش نمی کرد، اشک تو چشماش پر شده بود و از اینکه من اون چشمهای پر اشکش و دیدم شرمنده شد و به زمین چشم دوخت ، به سرعت نگاهمو برگردوندم و به خیابون زل زدم رشته افکارم پاره شده بود و به شدت متاثر شدم دوست داشتم دستشو بگیرم و بهش بگم برای همه پیش می اد قوی باش و اگه دوست داری اشکهاتو رو شونه های من خالی کن ولی ... 

 

شاید فکر کنید خیلی احساساتی شدم  ولی اصلن اینطور نیست لحظاتی هست که ادم به شدت احساس تنهایی می کنه و  من اون خانم و تو اون لحظه دیدم و هیچ کاری هم نمی تونستم انجام بدم

نظرات 3 + ارسال نظر
همنورد جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ http://vndamoon2.blogfa.com/

سلام
متاسفانه ما قدرت نداریم به همه کمک کنیم ولی می تونیم به یه عده کم کمک کنیم نه حتما مالی به یه دوست یه آشنا -شاید اگر یک نفر را تحویل بگیریم برای اون فرد بهترین کمک باشه تو این زمانیه افسردگی - من بعضی مواقع به همه دوستام و کوهنوردها حتی کسانی که دل خوری داریم براشون اس ام اس خنده دار و یا مربوط به مناسبت اون موقع می دم -
شاید بعد چند تایشون بهم جواب میدن و..
این یک وبلاگ دیگمه اگر خوب بود لینک کم کن
مرسی

سلام

با نظرت موافقم ولی ادم تحت تاثیر قرار می گیره دیگه کاریش هم نمیشه کرد

کامبیز سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ق.ظ

همینکه این متن رو براش نوشتی خیلی کار کردی. اینقد که وقتی خواستی بگی«اشکاتو رو شونه من خالی کن» بهت حسودیم شد.
گاهی که اینجور حس ها توی بعضی از مردم بیدار میشه و من می بینم یا میشنوم ؛ با خودم میگم هنوز واسه زنده موندن و دلخوش بودن بهانه های خوبی باقی مونده؛ببین ! این یک نمونه اش!
من قول میدم اونچه که از دلت گذشته به دل اون خانوم رسیده.

اره این احساسات و دوست دارم هر چند که ناراحت کننده باشه

کامبیز یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ب.ظ

اینجا تعطیله؟

ما ادرس این وبلاگ و به کسی ندادیم که هی جواب پس ندیم
به دل نگیرن ها شوخی بود

تعطیل تعطیل که نه نیمه تعطیله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد