همنورد

کوهنوردی

همنورد

کوهنوردی

رشته کوه میشو - قله فلک

 5 تا 7 اسفند 89

برنامه گروه، قله فلک از رشته کوه میشو در شهرستان مرند بود به اصرار دوستان من هم عازم شدم تا حال و هوایی عوض کنم البته نه برای صعود برای گردش و تماشای منطقه و شهرهای اطراف ، عجب بادهای عجیب و غریبی داره این شهر مرند و جلفا  

 

  اینم یه آدم برفی نه چندان دلچسب برای این که نسرین به ارزوش برسه 

 

ورژن جدیدتر ادم برفی  

 اینم فتح یه تپه توسط اینجانب بعد از 6 ماه مصدومیت   

اشکالی داره وقتی ما داریم عسک می ندازیم آفتاب تو چشم ما نتابه ؟؟ نه واقعن   

 اینم عکس روی قله فلک - جای من خالیییییی 

نظرات 4 + ارسال نظر
کامی پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ق.ظ

خوشحالم که می بینم دوباره روپا هستین. عکسای قشنگی گرفتین. فک کنم یه خورده هم تپل شدین!
ژستی که توی عکس چهارم گرفتین واقعاْ معرکه است. اون دستی که درختو گرفتین و سری که به دست تکیه دادین منو یاد فیلمای هندی میندازه. کاشکی آواز هم می خوندین. از طرفی هم یاد شاعرای پر احساسی می افتم که وقتی اشعار عاشقانه بهشون الهام میشه از این حالتا پیدا می کنن.....
... و من آنگاه که باد در موهایم می وزد
دست بر شاخه ی خمیده ی مجنون
سر شوریده بر بازوی خود می گذارم
و به این وسوسه ی لیلی دل
و به این عشق؛ به این سرخوشی ام
که نمی دانم از چیست
می خندم.

مرسی از لطفتون
راستش می خواستم از درخت اویزون بشم ولی ملاحظه پامو کردم ...
چه شعر قشنگی مال فروغ نیست ؟

راستی من کلی لاغر هم شدم چون یه ماهی شده که خام گیاهخوار شدم

کامی پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ق.ظ

آآآآآ ه ه ه .....چه بگویم منُ که این شعر را اختصاصی برای وبلاگ شما و پس از دیدن ژست رمانتیک شما توی عکس چهارم سرودم. خیلی شاعرانه وایسادین و در عوالم عاشقانه ی درون غوطه ورید و بی توجه و اطراف خود.
حالا لازم نکرده برای پنهان کردن آن غوغای دل از این خالی ها ببندید. خانوم همه دارن حاضر میشن عکسشون بیفته شما تازه می خوای از درخت آویزون بشی؟ آره ما هم باور کردیم.
اگه تنها بودی دست دیگتو رو به کوه های اطراف میچرخوندی و آواز می خوندی. میگی نه ! تنها برو همونجا ببین همین حالو پیدا می کنی یا نه.

کجا ژستم رمانتیکه ؟! خوب می خواستم اویزون عکس بندازم
اتفاقن اصلن هم حالم خوب نبود از شما چه پنهون .
شعر های دیگه تون رو هم چاپ کنین ما بخونیم خیلی با ذوقین شما . اینقدر هم منو مسخره نکنید خدا رو خوش نمی اد

سیاوش مرادیانی شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ق.ظ http://pooya-team.persiangig.com/

با آرزوی سلامتی برای همه ی همنوردان
سیاوش مرادیانی از گروه کوهنوردی پویا خرم آباد

از آشنایی تون خوشحالم
ممنون از کامنت

سیاوش مرادیانی دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ق.ظ http://pooya-team.persiangig.com/

بنده هم از آشنایی با اعضای محترم گروه آسمان البرز بسیار خوشحال شدم . بچه ها رو خیلی زحمت دادیم . واقعا ما رو شرمنده الطاف پرمهرشون کردن . امیدوارم بتونیم گوشه ای از محبت های دوستان رو جبران کنیم . منتظر تشریف فرماییتون هستیم . و به امید صعودهای به دور از حادثه . همراه با سلامتی و شادمانی

اصلا زحمتی نبود
ممنون از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد