همنورد

کوهنوردی

همنورد

کوهنوردی

نوروز یک هزار و سیصدو نود

 

 

 

اسفند دوست داشتنی هم داره تموم می شه ، من همیشه بیشتر از عید اسفند رو دوست داشتم و دارم ، یه هیجان و جنب و جوش زنده ای همه ی فضای اطرافت رو پر کرده و انگار تو رو با خودش می بره بوی خاصی داره  ... خیلی زیباست  

بهترین آرزوها رو برای ایران عزیزمون دارم امیدهایی که شاید امسال محقق نشد ولی امیدواریم همچنان ... 

 

بهارتان سبز

رشته کوه میشو - قله فلک

 5 تا 7 اسفند 89

برنامه گروه، قله فلک از رشته کوه میشو در شهرستان مرند بود به اصرار دوستان من هم عازم شدم تا حال و هوایی عوض کنم البته نه برای صعود برای گردش و تماشای منطقه و شهرهای اطراف ، عجب بادهای عجیب و غریبی داره این شهر مرند و جلفا  

 

  اینم یه آدم برفی نه چندان دلچسب برای این که نسرین به ارزوش برسه 

 

ورژن جدیدتر ادم برفی  

 اینم فتح یه تپه توسط اینجانب بعد از 6 ماه مصدومیت   

اشکالی داره وقتی ما داریم عسک می ندازیم آفتاب تو چشم ما نتابه ؟؟ نه واقعن   

 اینم عکس روی قله فلک - جای من خالیییییی